Щоденник курсів

29 жовтня 2018 року 

Сьогодні перший день курсів! Ми познайомилися з слухачами та керівником нашої групи - Бутурліной Оксаной Василівной. Дізналися чим будемо займатися на цьому тижні.
Багато цікавої та користної інформації я дізналася працюючи над створенням власного робочого блогу. І хоча я маю певний досвід у цьому напрямку,  робота з Іриною Георгієвною Колядою над створенням блогу  дала змогу мені опанувати нові напрямки та інструменти  роботи по створеню власного блога. Планую в подальшому використовувати набуті знання на практиці.


30 жовтня 2018 року

Сьгодні у нас був лекційний день. З нами працювали Оксана Василівна Бутурліна і Тетяна Володимирівна Лисоколенко. Багато цікавого та користного ми дізналися про теорію медіа, медіаосвіту та медіадидактику, розглянули 10 компетентностей із медіаграмотності, медіаризики. Лекції були чудові! Я в захваті! Дякую викладачам за змістовний та цікавий матеріал!


31 жовтня 2018 року



Переглядаючи у дитинстві мультфільми, я неоднаразово замислювалася: а як вони створюються? І ось я на курсах "медіа" і мені випала унікальна можливість не тільки побачити, а й прийняти участь у цьому процесі. Третього дня ми під керііництвом Світлани Михайлівни Кольцової, керівника киностудії "Веснянка", поринули у світ мультиплікації.

Спочатку був шок: ми не думали, що нам треба буде робити два мультфільма, тому на початок занять ідей у нас не було.
 Але швиденько оговтавшись, знайшли чудову тему про рудого кота, інрерпретували її на свій лад і у нас вийшов чудовий мультик "Мрії збуваються".
 Я особисто малювала котів, дівчата вирізали, розфарбовували, знімали. Було весело і цікаво.
Нашій Олені настільки сподобався процес зйомок, що її навіть було важко зупинити у кінці. 
Всі отримали задоволення і пишалися своєю рорботою.

01 листопада 2018 року


Сьогодні разом з Ольгою Миколаївною Запорожець ми працювали над створенням тестів з використанням комп’ютерних програм. Ми познайомилися з програмами QR-code, Kahoot, LearningApps.
Цікаво було дізнатися, що за допомогою програми QR-code закодувати можна все, що завгодно; а за допомогою Kahoot можна створювати вікторини, кросворди. Дуже цікавим був і сервіс для створення інтерактивних завдань для учнів LearningApps
Ми спробували створити деякі завдання самостійно, і мені це сподобалося. Неодмінно буду використовувати цей ресурс при підготовці до своїх уроків.

А потім були практичні заняття, на яких Ірина Георгіївна Коляда знайомила нас з особливостями роботи з інтерактивною дошкою і ми працювали над створенням інтерактивних вправ-ігор. Це були мої перші кроки роботи з  інтерактивною дошкою, але я не збираюся зупинятися і мені б хотілося ще дізнатися більше про прийоми створення інтерактивних завдань.

02 листопада 2018 року


Жодного соціального дослідження неможливо провести без опитування. 
А в час бурхливого розвитку медійних засобів інформації без он-лайн опитування взагалі обійтися неможливо. Над створення найпростіших Googlформ ми працювали разом з Сергієм Анатолійовичем Довгалем. Він показав нам приклад роботи над анкетою «Безпека в Інтернеті»

05 листопада 2018 року


Сьогодні понеділок… Як кажуть, день важкий. І він насправді виявився трішечки складним. Спочатку ми створювали постер  «Вчитель у медіапросторі», де намагалися показати у яких медіа презентує себе вчитель, з якою метою, для кого і яка реакція на вчительську самопрезентацію.
Потім Оксана Василівна познайомила нас з деякими тонкощами створення презентації. Ми отримали декілька завдань для самостійної роботи.

Далі нас познайомили з ментальними картами, розкрили області  їх застосування. Ольга Володимирівна Пилипенко познайомила нас з програмами по створенню ментальних карт, різноманітними онлайн-сервісами. І знов домашнє завдання – створити в одному з ресурсів ментальну карту «Педагог в медіапросторі». Коли тільки це робити? В общазі холодно, інтернету немає, да і в аудиторії довго не посидиш – теж холодно. Нагрітися можна тільки на вулиці… 

06 листопада 2018 року


Сьогодні була цікава лекція-бесіда «Голос дітей у сучасному медіапросторі», з якою до нас завітала Катерина Геннадіївна Рижій.

 І хоча я вже була на лекції цього викладача, я з задоволенням послухала і подивилася її матеріали ще раз.


Потім нова зустріч з Тетяною Володимирівною, і знов цікавий професійно дібраний матеріал, який продемонстрував нам форми аналізу візуальних медіатекстів та та методику створення наукових публікацій та їх ІКТ супровід. Ми дізналися не тільки про типи медіатекстів, але й на прикладі фільму «Цирк бабочек» побачили як робиться «контент-аналіз». Сподобалась мені і методика «стоп кадра». Особливо вразили фільми, якими викладач доповнювала свою розповідь. 
Всі лекції сьогоднішнього дня пройшли на одному подиху.

07 листопада 2018 року

Проблема сучасної людини не в тому, де взяти інформацію, а як зрозуміти яка інформація потрібна. Про те як сформувати медіаграмотність і розвити критичне мислення сучасного педагога і учня розповіла нам Катерина Геннадіївна Ружій. Потім ми працювали над створенням проекту "Професія Майбутнього".


1 коментар:

Олена Гончар сказав...

Дякую за співпрацю)